Ple de Pressupostos - Febrer 2010

Aquest Ajuntament ha d’estar a l’alçada de les actuals circumstàncies, i ser sensible a les necessitats de la gent. I no ho està, almenys pel que resulta d’aquest pressupost.

Fotografia extreta de la web Alella.cat

L’Ajuntament ha de prestar un bon servei i fer una bona gestió dels recursos que se li han confiat, fixant les seves prioritats d’actuació d’acord amb la realitat i el projecte de futur del nostre poble. No només no es poden malbaratar uns recursos cada vegada més escassos, sinó que de la seva gestió s’ha d’obtenir la màxima rendibilitat social possible, en tots els àmbits. I no és el cas del pressupost que se’ns presenta.

Li posaré 2 Exemples:

  1. CiU li ha proposat la fusió de regidories per optimitzar recursos: Urbanisme i Medi Ambient, Manteniment i Obra Publica.
  2. La mitjana del total de cada regidoria que vostès dedicant a sous i salaris esta quasi al 40%.
Estem vivint una situació que ens sobrepassa a tots, als ciutadans, a les empreses i a la classe política. Tots nosaltres coneixem a més d’un veí o veïna que no troba feina. Persones que no poden fer front a un negoci que amb empenta i sacrificis, però amb molta il·lusió, van endegar i que ara hi han tingut que renunciar. I segur que també coneixem, perquè hi convivim, a famílies que no arriben a final de mes.