Se’ns ha destapat: resulta que per alcalde tenim ni més ni menys que el Guardiola de la gran lliga municipal ! Al nostre alcalde no li deuen faltar virtuts, certament, però de ben segur que les de l’autocrítica i la humilitat li són estranyes. Però bé, aquestes mancances no deixarien de ser una insignificança si fos cert el que ara proclama: haver “aconseguit atraure més de 17 milions d’euros d’inversió” pel poble. Si realment el nostre alcalde té aquest “poder d’atracció”, amb tota solemnitat anunciem aquí que CIU proposarà el senyor Francisco com alcalde vitalici d’Alella, abans no se’ns l’ endugui l’empresa privada.

Perquè, atenció, l’alcalde no diu que ha estat diligent en què Alella hagi rebut els recursos que normalment li corresponen, i una mica més, com han de fer i fan quasi tots els alcaldes, sinó que s’atribueix haver aconseguit 17 milions d’euros addicionals, extraordinaris, que representen més d’una vegada i mitja el pressupost municipal ! I això ha estat així, segons apunta, gràcies a la seva influència política i privilegiada relació amb l’ extint govern tripartit, i també, suposem, gràcies als incomptables càrrecs que acapara, i que benvinguts siguin si el que diu és cert. Però ho és, de cert ? Tenim el millor alcalde de Catalunya i rodalies i no ho hem sabut fins ara?
Senyor alcalde: els números no surten de cap manera. I res més lluny de la nostra intenció dir que vostè menteix. Potser s’ha passat de frenada i es volia referir a les subvencions ordinàries de la Generalitat (PUOSC), i al “Plan E del ZP”, i a la participació en els tributs de l’estat i a d’altres ingressos ordinaris, com tenen pràcticament tots els ajuntaments. És aquest el seu “poder d’atracció”? Convindria que aclarís què són exactament tots aquells milions d’euros que ara vostè s’atribueix com a gran mèrit polític. Són molts diners, i en això no ha de ser modest. Ànim i bon any.
Senyor alcalde: els números no surten de cap manera. I res més lluny de la nostra intenció dir que vostè menteix. Potser s’ha passat de frenada i es volia referir a les subvencions ordinàries de la Generalitat (PUOSC), i al “Plan E del ZP”, i a la participació en els tributs de l’estat i a d’altres ingressos ordinaris, com tenen pràcticament tots els ajuntaments. És aquest el seu “poder d’atracció”? Convindria que aclarís què són exactament tots aquells milions d’euros que ara vostè s’atribueix com a gran mèrit polític. Són molts diners, i en això no ha de ser modest. Ànim i bon any.
